Нашите Услуги

Възползвайте се от безплатната форма за запитване, чиято информация нашият екип ще обработи и ще се свърже с вас!

Управление на имоти под наем

Много от Вас имат имоти, които не смеят да отдават под наем , защото се страхуват от последствията. Много често наемателите не заплащат разходите за ток, вода, отопление, а понякога дори и наема си. След напускането на наемателя, собствениците остават изненадани от състоянието на апартамента, за чиято поправка ще трябва да заплатят повече, отколкото са получили за целия срок на договора. Ние ще Ви дадем възможност да получавате спокойно Вашият наем, без страх от непредвидени ситуации. Не искате след напускането на наемателите да остават неплатени фактури за вода, отопление, електричество? Ние проверяваме изчисленията и плащанията на разходите за отопление, топла вода, комунални такси, годишен местен данък, такса смет, с цел, грижа за имота Ви.

Ние се грижим за събирането на наема, както и на допълнителните разходи. Изпращаме предупреждение и напомняне, съгласно законовите разпоредби и възможности, както и при необходимост завеждаме съдебни действия след изтичане на дадените срокове за плащане. Заплащаме приходите от наем на собствениците по банков път, в банкови сметки в България или чужбина. Предаваме и приемаме жилището с принадлежащата към него документация. Правим редовно обхождане и преглед на обекта. Контролираме необходимите дейности по поддръжка, ремонт и техническо обслужване. Освен това, можем да организираме застраховката на имота от ваше име и за ваша сметка, срещу всички стандартни рискове като кражба, земетресение, наводнение, пожар. Ако търсите компетентно управление на вашия имот, обадете ни се!

Техническо Управление

Грижим се за техническото обслужване на нашите обекти. Изготвяме годишен план за извършване на ремонти, реконструкции, преустройства и други дейности в сградата, както и отчети за изпълнението им и гаранционните условия за тяхното извършване. Правим регулярни прегледи на общите части на сградата. При установяване на проблеми, организираме отстраняването им. Набираме средства за поддръжката и ремонта на сградите, като възлагаме съответните поръчки и следим за тяхното изпълнение. Организираме дистанционното отчитане на данните от водомери и топломери на ВиК и ТЕЦ и обслужването на други дигитализирани мрежи и устройства за електронно управление. С наша помощ, Вие, нашите клиенти – ще сте информирани за текущи европейски, общински, държавни и др. програми. Организираме провеждането на строителни изменения, подобрения и модернизация на сградата.

Юридическо и административно Управление

Организираме и провеждаме събрания на Етажната собственост  и изпълняваме взетите решения. Кореспондираме със собствениците и наемателите на отдадените под наем имоти. Създаваме и разпространяваме известия. Представляваме сградата пред административните органи в страната и при възникнали юридически проблеми. Следим за  спазване на всички законови рамкови условия и разпоредби. Проверяваме, договаряме и одобряваме договори с изпълнители по поддръжката. Извършваме управление на жалби и сигнали за проблеми. Представлаваме собствениците пред адвокати и в съда.

Инфраструктурно Управление

Менажирането е комплексна грижа, която професионалният домоуправител се стреми да осигури на всяка сграда. С наша помощ, вашият дом ще има по-приятен външен вид. Ние организираме процедурата по наемането на персонал за почистване на общите части и прилежащите пространства и следим за качественото изпълнение на услугата. Занимаваме се и с поддържката на зелените площи. Организираме процедурата по дератизация и дезинфекция на общите части на сградата.

Търговско управление

Ние извършваме целия набор от административни дейности при поддръжката на сградите. Правим анализ, чрез който планираме разходите, събираме месечните такси за поддръжка и управление на Етажната собственост и заплащаме разходите по поддръжка на сградата (поддръжка на асансьор, почистване, еленергия). Осигуряваме прозрачност и подробна информация относно финансовите операции, чрез ежемесечна справка и баланс, представени, както в сградата, така и в интернет портала на потребителя. Изготвяме и периодични финансови отчети, с които да се запознаят всички членове на Етажната собственост. Създаваме годишен бюджет на сградата. Правим сравнение на ценови оферти и изготвяме договори(например договори с енергийни компании, външни компании за услуги и т.н.).

Рекламни Кампании в Етажната Собственост

Можете да рекламирате еднократно или абонаментно продукти или услуги, като изберете сгради, в които да поставите ваши рекламни и информационни материали.

При интерес от Ваша страна, ние ще Ви предоставим конкретна оферта.

Допълнителни Услуги:

Почистване на дома

Нуждаете се от професионално почистване на вашия дом, ние ще ви помогнем при избора на екип. Фирмите, с които работим използват съвременна професионална техника и екологични препарати на световноизвестни и признати марки, одобрени от МЗ и ХЕИ.

Детегледачка

Изборът на детегледачка е изключително отговорен процес, който изисква много време и нерви за намирането на най-подходящия човек. Ние ще Ви съдействаме за бързото намиране на детегледачка за Вашето дете.

Ремонтни дейности

Предлагаме специалисти от нашата база данни, които ще могат да Ви съдействат. Гарантираме нивото на качество и успешното завършване на желаната услуга! Може да се доверите на опитът ни или да потърсите за мнение доволните ни клиенти възползвали се от услугата!

Гледане на куче

Тази услуга е  за всички, за които кучето е като член от семейството. Oтдъхнете си и пътувайте смело! Оставете домашния си любимец в наши ръце, защото основната ни цел е той да се чуства добре.

Гледане на възрастни

За жалост настъпва време, когато родителите Ви,  не могат да се грижат добре сами за себе си. Ние ще направим всичко по силите си, за да Ви помогнем при избора на професионалист.  Ние мoжeм дa пoдпoмoгнeм избopa ви cпоред индивидyaлнитe ви нyжди.

Безплатно Запитване!

Видове имоти:

Има ли сградата домоуправител?*

Събират ли се системно пари за ремонти?*

Има ли нужда от ремонт?

Има ли сградата Акт16?*

Нашата услуга обхваща Цялата Бургаска Област

Можете да сте спокойни, че благодарение на грижите ни ще плащате по-ниски сметки и ще си спестите главоболия!

Как се случват нещата

Типичният проес, през които минава една сграда за да получи Професионалното ни обслужване:

h

ПРАЩАТЕ НИ ЗАПИТВАНЕ

Запитването е напълно безплатно и може да го осъществите тук с формата в сайта или на място в наш офис!

НИЕ ИЗГОТВЯМЕ ОФЕРТА

И се свързваме с вас за да ви уведомим за детайли, цени и възможности относно нашите услуги към вас.

}

УРЕЖДАМЕ СИ СРЕЩА НА ЖИВО

И осигурявате на имотът ви професионалната грижа, която той несъмнено заслужава!

Свърженете се с нас

0876 123 804
office@adom.bg

Работно Време на Офиси

Пон-Петък: 09:00 – 19:00

Нашият Офис

гр. Бургас,
ул. Абоба 6а ет.1 ап. ляв
 

 

Пишете ни ако имате нужда от Помощ!

0