Връзка с Нас

Използвайте формата за контакт, която се намира най-долу или директно изпратете БЕЗПЛАТНО запитване за нашата услуга!

Безплатно Запитване!

Видове имоти:

Има ли сградата домоуправител?*

Събират ли се системно пари за ремонти?*

Има ли нужда от ремонт?

Има ли сградата Акт16?*

+359/876 123 506

Как се случва всичко това

Ето ги и типичните процеси, през които минава една сграда за да получи Професионалното ни обслужване:

Изпращате Запитване

Може да използвате формата тук в сайта или директно да ни посетите в офисът ни на живо

h

Ще се свържем с вас за Отговор

Спрямо разновидността на нашите услуги и вашите нужди ще получите най-добрата оферта, която фирмата ни предлага!

}

Уговаряме си среща и Започваме!

Нашите експерти ще се погрижат сградата и живущите да получат безупрено качество на услугата и да бъдат са мо по-доволни от вашият избор с нас!

С увереност към успеха!

Управлението на недвижимите имоти се състои основно от административни, технически и икономически дейности касаещи сградата. Предлагаме Ви следните управленски дейности: Управление на наемите съгласно закона за отдаване под наем Управление на етажната собственост в съответствие с метода на WAY Специално управление на собствеността съгласно закона за отдаване под наем генериране на сметки

За собствениците на етажната собственост...

…Поемаме управлението на етажната собственост. Ние се грижим за свикването на срещата на собствениците и тяхното безупречно изпълнение, както и за изпълнението на решенията, взети там. При редовни проверки на обекти проверяваме състоянието на сградата. В случай на възникнали дефекти, ние се грижим за бързото отстраняване. Придаваме особено голямо значение на сигурната инвестиция на резервните сметки. За да се гарантира, че няма неразрешен достъп, резервните сметки могат да бъдат издавани само с подписи от администрацията и административния консултативен съвет. Нашите годишни отчети са ясни. Създаваме ги в рамките на първите четири месеца след края на пазарната година.

За собствениците на къщи под наем...

…Ние се грижим за техните предмети и наематели. В същото време управляваме счетоводството, проверяваме приходите от наем и създаваме добре подредени годишни отчети. Разглеждаме възможностите за увеличаване на наема, както и възможности за спестяване. Новите отдаване под наем, приемането на апартаменти и трансферите на апартаменти принадлежат към нашия обхват на услугите, както и техническата поддръжка на обекта. Ние отнемаме вашите притеснения – на живо, ние се грижим за себе си. Ако търсите компетентно управление на вашия имот, обадете ни се!

Административно управление!

Това включва цялата организационна и специфична административна част от нашата работа, която често остава невидима за отделния собственик. Това включва кореспонденция с доставчици на енергия, с държавни органи, доставчици и наематели.

Консултирането на собствениците по въпросите на жилищния им имот включва и подготовката и изпълнението на Общите събрания на етажната собственост с подготовката на дневния ред, определяне на ден и час, , протоколиране, ръководството при вземането на решения, обявяване на решенияга. с. м. Това включва и съдействието в съдебни заседания, на съдии, издаването на разрешения и обработката на промени на наемателите, обработката на исковете и тяхното боравене с застрахователите (напр. Щети от буря), както и обработката на ключови поръчки.

Техническо управление

Инспекция и поддръжкаТехническите услуги включват проверка и поддръжка на строителните итехническите съоръжения съгласно предписанията.
По искане на ЕСуправителя сътрудничи с професионалисти при изпълнението на мерките(тръжна процедура, подготовка на ниво оферта, контрол на изпълнението,оплаквания, гаранция).

Договори и проверки

Сключването на договори за поддръжка и застраховане е също така част отнашата техническа работа като мониторинг на изпълнението наподдръжката и, ако е необходимо, задължителни проверки (напр.Асансьор, пожарогасител, отопление). В тази област стойността насъоръженията се осъществява чрез иницииране и мониторинг нанеобходимата грижа във външната и вътрешната среда, като поддръжкана градината, зимна поддръжка, почистване и много друг

Икономическо управление

Ние включваме следните услуги:

Месечнао събиране на такси за поддръжка на сградите и наеми
Напомняне за неизпълнение на платеца

Централен Офис

Работно време с клиенти:

Понеделник до Петък от 09:00 – 12:00 и 13:00 – 17:00.

Почивка от: 12:00 – 13:00

Молим да имате предвид, че юристите и техническия инженер не са постоянно в офиса, тъй като посещават нашите обекти. За това препоръчваме, за консултации свързани с технически и юридически проблеми, да уговаряте предварително среща по телефона или на ел.поща.

Офис Адрес:

Гр. Бургас ул. Абоба №6А ет.1

E-mail Адрес:

office@adom.bg

Юридически отдел

Телефон за връзка:

+359/876 123 506

Технически отдел

Телефон за връзка:

+359/876 123 805

Счетоводен отдел

Телефон за Връзка:

+359/876 123 514

Управител

Телеофон за връзка:

+359/876 123 804

Свърженете се с нас

0876 123 804
office@adom.bg

Работно Време на Офиси

Пон-Петък: 09:00 – 19:00

Нашият Офис

гр. Бургас,
ул. Абоба 6а ет.1 ап. ляв
 

 

Пишете ни ако имате нужда от Помощ!

0